Páginas

17.9.10

COCA VEGETAL (ultrarapida amb pasta de full)

Hola de nou, aquest cop porto una recepta per gent mandrosa com jo :P:P... la veritat és que tot i tenir la recepte de la base, em fa moltíssima mandra (em passa sempre) de fet l'única que faig jo és la de la pizza i per que a casa quasi bé m'olbigen:).


Ingredients:

Pasta de full.
Tomàquet.
Olives farcides.
Carbassó.
Espàrrecs bladers.
Xampinyons.
Ceba.
Orenga.
Sal/pebre (el pebre es opcional)
Ou batut.



Elaboració:
Estirem la pasta de full, i punxem la base amb una forquilla, com que no tenia cigrons secs a casa (després de les vacances ho vaig llençar tot que em fa angunia i no m'he recordat de comprar-ne), ho vaig fer directament tot en cru, tot i que sempre poso la pasta de full primer al forn amb els cigrons uns 10' per tal que no em quedi crua per dintre.

Mentrestant fem els espàrrecs al vapor (jo ho faig al micro sense problemes amb un plat fondo i poso els espàrrecs nets i tapo amb altre plat fondo)

Anirem afegint el tomàquet laminat, seguit del carbassó tallat ben fi, els espàrrecs tallats per la meitat longitudinalment,salem si cal, afegim els xampinyons que haurem tallat a làmines, també posem la ceba en juliana i les olives farcides tallades a rodanxes, i l'orenga.

Pintem amb l'ou batut i posem al forn (el temps que calgui, ja que no hi ha dos forns iguals) fins que sigui cuita.


 

25 comentarios:

  1. que buena pinta..asi con verduras...mmm

    ResponderEliminar
  2. Nuria, jo tinc unes boletes de ceramica per posar enlloc dels cigrons...despres es renten i es tornen a guardar, no se si em van costar 3 euros...

    pots creure q mai no he fet coca vegetal, amb lo facil q m'ho poses....

    ResponderEliminar
  3. Hola!
    Muy sencillita de hacer, y sin duda, con buenos resultados, a juzgar por la foto final. Rico rico.
    Besos.

    ResponderEliminar
  4. Hehehe, jo també sóc mandròs. M'anirà bé per algun divendres nit que no tingui ganes de psatar la masa de la pizza.

    Es veu ben bona!! :)

    ResponderEliminar
  5. A casa també fem sovint coques semblants i ens encanten! I res de mandra, eh? Pitjor seria trucar demanant una pizza per encàrreg, no?
    Amb la pasta de full queda una coca boníssima.

    ResponderEliminar
  6. Que temptadora que es veu aquesta coca vegetal. El que més m'agrada d'aquest tipus de coques és la quantitat de variants que admet, i el saboroses que queden sempre.

    ResponderEliminar
  7. Jo també m'apunto a la llista de mandrosos pel que fa a les bases i als pans...però crec que en el teu cas no tens raó, fas moltíssimes coses entretingudes!!.La massa que venen preparada val la pena aprofitar-la i en dies d'improvització van de conya...La combinació d'ingredients em sembla encertadíssima! la copio!a reveure!

    ResponderEliminar
  8. Qué rico!! Y que sano!
    Hay que llevarse la prueba cuando nadie mire!!!

    Besitos!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  9. Hmm, me encanta.
    Super sana, aparente y apetitosa.

    CLAPCLAPCLAP :)

    ResponderEliminar
  10. Aquestes coques tan mediterrànies, tan variades, tan gustoses... són una meravella.
    Te'n va sobrar algun tallet?
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  11. M'encanten les coques vegetals, t'asseguro que la fare´!

    ResponderEliminar
  12. Ummmmmmmm.
    Deliciosa te ha quedado.
    Voy hacer escalibada a ver que hago con ella, tambien tengo hojaldre, a ver si me sale...
    Besos

    ResponderEliminar
  13. Ummmmm!!
    Se ve delicosa tu coca, bueno y todos los platos que se ven en tu blog.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  14. Aixó no es mandra, es aprofitar els productes que estàn als supers per fer un sopar d' allò més bó.
    M' agrada aquesta coca tal i com t' ha quedat.
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  15. Gràcies a tots per la vostre visita, sempre és un plaer poder comptar am vosaltres.

    Per cert, sonia, On les puc trovar? m'interessa molt això que dius, i si no sempre puc optar per comprar unes caniques, soposso que al ser de vidre aguantaran bé la calor.

    Petonarros per doquier y bon cap de setmanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

    SMUACKSSSSSSSSSSSSS!
    Hehe... com m'agrada lo del esmuaquis:P.

    ResponderEliminar
  16. Woww!!! Quina bona pinta aquesta la faig segur a casa ens entusiama la pasta de full
    Bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  17. Té una pinta deliciosa y amb la pasta de full queda super cruixent.

    Bon cap de setmana!
    Ana de: 5 sentidos en la cocina

    ResponderEliminar
  18. Oh... a veure si a casa la volen tastar...
    quina bona cara que fa
    Un petonet

    ResponderEliminar
  19. Se ve estupenda esta coca, además de verduras, sana, sana.

    Cuando tengas tiempo y ganas prueba a hacer la masa, ya verás que rica.

    ResponderEliminar
  20. Hola Nuria, una coca rapida y muy buena con las verduras que lleva, un saludo.
    JUAN

    ResponderEliminar
  21. Aquesta coca de verduretes té una pinta divina i, a més, és ben senzilla de fer. M'ha encantat el teu blog i el trobo molt original. Seguiré llegint-te!

    ResponderEliminar
  22. Hola Petita, gracias por visitarme!, vengo a mirar que hay de rico por aqui. Me encantan las cocas de verduras y con ese estupendo paso a paso nadie se puede perder.
    Muy linda tu cocina, un beso y me quedo mirando!

    ResponderEliminar
  23. Una coca para disfrutar sin que la cintura se enfade.
    Te ha quedado genial.
    Un beso

    ResponderEliminar