Páginas

17.11.10

BOMBONS DE MAGRANA I MASCARPONE.... ¿ Ferrero magrané? jaja.... i 3 premis...

Aquesta publicació estaba destinada al concurs amb magranas de Carolus... però se m'ha anat del cap i acabo de veure que se m'ha passat el plaç, aqui la deixo de totes maneres.
També he rebut dos premis, moltes gràcies a gastroadicta i a Spanish food. per aquest premi, i a Violeta de ajo y perejil per el tercer premi blog de oro... no merezco tanto honor chicas , tot i que ho portaré amb orgull.
Ingrediets:

Magrana.

Frosting de mascarpone:
750g. mascarpone.

180g. sucre glas.
7 c/p licor d'avellanes (en la recepta original porta amaretto).

Bany de xocolata:
180g. Cobertura xocolata fondant.
20g. mantega.
200g. nata.

Elaboració:

Desgranem la magrana, reservem, barrejem tots els ingredients del frosting en un bol, els barrejem amb una espàtula fins aconseguir una crema uniforme i resevem a la nevera.

Fonem tots els igredients del bany en un cassò i reservem.

Agafem els grans de magrana, els "emboliquem amb cura amb la crema resultant de marcarpone i banuem amb la xocolata.

Facil i bo.





Salut!!


Aquest premi l'he d'enviar a 12 blocs... i aquets són els nominats... (trrrr... redoble de tambores...)

.La coquessa.
.Cocinando con Neus.
.The xixi's club.
.Lordacuina.
.Cuinant a canet.
.Margot cosas de la vida.
.Mi blog de pintxos.
.decuina.net.
.La cuina de tordera.
.La cocinera de bétulo.
.Recetas trucos y tips.
.Destapant cassoles

22 comentarios:

  1. Hola guapa!!! Que bombones más buenos!!! Tienen una pinta deliciosa y has hecho una presentación que me encanta!!!! Enhorabuena por el premio!!!!!!!!! Te lo mereces!

    Un besazooooo!

    ResponderEliminar
  2. miauuuuuuu quina pinta!!! i puc tunejar la recepta!! ai man nominauu??? GRACIESSS però ara k haig de fer? abandonar la casa a lo gran hermano? jiijij me molaaa la idea de ferrero magrané!

    ResponderEliminar
  3. Apa, qué originals! Tu ara no els pots menjar, ja m'els menjo per tu, jejeje, vaja amb els Ferrero Magrané.
    Enhorabona pel premi, t'el mereixes amb aquestes delicatessen que fas.
    Gràcies per pensar en mi a l'hora de repartir-lo.
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. Moltissimas gracias guapetona, Això sí, és un premi ¡!!!!!
    Felicitas, es que las cosas ben fetes sempre tenen recompensa. Una Crak

    Un Petonet.

    ResponderEliminar
  5. Quina ilusió!, felicitats per als premis!, no m'extranya noia, ets un crak de l'originalitat i el bon gust!. No cal dir que m'ha afalagat moltíssim que hagis pensat en mi...MOLTES GRÀCIES!,aquest "premi" de part teva és un senyor premi per a mi.Uns "magrana Roché" fantastics!.

    ResponderEliminar
  6. Quina combinació més origianl i sorprenent... han de quedar uns bombons boníssims!

    ResponderEliminar
  7. Però què fas menjant magrana Roché??? aixó no pot ser, passal's ara mateix tots cap aquí!

    Que bons....... Moltes gràcies pel premi i enhorabona per la part que et toca.

    Muas!

    ResponderEliminar
  8. Vaya chulada!!! me gusta el nombre que le has dado.
    Un beso

    ResponderEliminar
  9. wooow

    xulíssima la recepta, m'ha encantat!

    una idea estupena :)


    salutacions!

    ResponderEliminar
  10. que cosa tan original !!! que nivelazo !!!

    ResponderEliminar
  11. Enhorabuena por el premio!!.....y estos bombones......de maravilla!!......Abrazotes, Marcela

    ResponderEliminar
  12. Que original. debe ser una delicia al morder. un beso.

    ResponderEliminar
  13. Vaja...vaja...esta bé aixó...a mi hem donas el premi i tu et quedes el premi gros...porta cap aquí nena ...uns bombons d'aquest també.jejeje

    Vaja dieta...jejeje

    Moltes grácies...me'l emporto cap el meu bloc....
    un petonet...

    ResponderEliminar
  14. Bueno bueno, y yo ke pensaba ke era seguidora tuya...Vaya, es ke algunas veces me da error y no me doy cuenta, bueno, ya está subsanado, no me pierdo ni una receta más....Por cierto, excelentes bombones!!!

    Besosss

    ResponderEliminar
  15. Felicitats pel premi, fa ilusió, eh?
    Quins bombonets més originals i bons! :D
    Petonets!

    ResponderEliminar
  16. Que ricuraaaa, suerte en el concurso, un besico.

    ResponderEliminar
  17. hummm, que cosa mas divinaa!! me llevo uno
    Cuando puedas entra a mi blog, tienes un ragalito.
    besoss

    ResponderEliminar
  18. Una proposta SENSACIONAAAAAL. Molt original, m'ha sorpres i m'ha fet salivera :)

    Moltes gràcies per el premi, la veritat es que jo no acostumo a fer cadenes de premis però acceptar-los (com deies al bloc) els accepto amb alegria. Igual per a acceptar-los hauria de fer la cadena però el cas es que jo estic molt feliç i agrait del premi de tota manera :)

    ResponderEliminar
  19. Espe..
    Gracias, la verdad es que me las tuve que pensar para que mi niña comiera fruta..jiji...econdida entre chocolate:P

    Glo...
    Muchas gracias, la idea surgió con mi bichito y para aprovechar lo que me sobró del frosting :P

    Zaraida...
    Si, has de publicarlo al blog i nomeinar a 12 blocs mes i avisarlos que tenen el premi, perdona per no haveter contestat abans porto uns dies...:-S
    Per cert, m'ha encantat el nom de ferrero magrané... l'he posat de títol i tot..jiji

    La cocinera
    moltes gracies, se que no puic menjarne... per+o que he der''? si... he aigut en les seves grapes..jiji

    Lourdes...
    Si. per això he pensat en vosaltres que sou unes cracks!!


    Mercé..
    Jijii... a mi també em va fer molta il-lusó...
    Molts petonets rewapa!

    Gemma...
    Si que ern bons, la veritat que em va sorprendsre, de fet a casa m'han "obligat" a preparar per el cap de setana, quan va arribar el meu marit (reclamantme¡ls per que els havia vist publicats li va quedar una cara quan li vaig dir que no hi quedavem..jajaja, l'idea va sorgir entre aprofitar el frosting de la cotilla e intentar que la nena engés fruita (amangantla dintre la xopcolata ajajja li van encantar)

    ResponderEliminar
  20. Gemma...
    JAjajjja... si, he pecat... però la veritat que quan els vaig tastar (era un dels meus invents) em va sorprendre, com la agrana era dolça no entraba en conflicte ambv la resta de sabors)

    Gloria...
    Jajajja... en un principio no le havia puesto así, pero como zaraida me comentó lo de los ferrero magrané, me hizo gracia y se lo puse al final..jiji

    Laura..
    Si, va ser per la nena, una manera d'enganyarla i que estigui contenta menjant fruita.
    Petonets!

    Toñi...
    Pues es supersencillo, si te animas ya lo verás.
    Besitos.

    Marcela...
    Gracias wapa... ya sabes cuando quieras ferrero magrané solo tienens que cogerlos ;)

    ResponderEliminar
  21. que cosetes més riques!!! petita, això és un bogeria!!! ja m'agradaria tenir-te de veïna per poder provar totes aquestes cosetes riques que fas tu!

    ResponderEliminar