Páginas

21.2.10

BLOODY MARY

Ingredients:

Tomàquets en cancassé.
Vodka.
Tabasco.
Salsa perrins.
Sal /Pebre.
Api.
T.F.T.


Preparació:

Per el granissat:
Fer el T.F.T. (50% aigua per un 50% de sucre) i afegir una branca d'api i triturar, un cop sigui homogeni ficar la barreja al congelador.

Preparar els tomàquets en cancassé (pelats i sense llavors) afegir el vodka (seran tres parts de vodka per 6 de tomàquet) afegir una mica de perrins, el tabasco i salpebrar, ho triturem tot i reservem.

Per montar l'aperitiu posem una mica de granissat d'api a sota i acabem d'omplir amb la preparació del tomàquet, decorem amb una mica d'api.

Aclariment, de granissat s'ha de posar una mica menys que el de la foto, que a mi se m'ha anat la mà :).

Que us vagi de gust.

4 comentarios:

  1. mare meva, i es nota molt el tabasco?

    m'agrada la idea

    petons

    ResponderEliminar
  2. Oh, aquests gotets per un aperitiu han de ser una delícia!! Això sí, per mi amb poc tabasco. ;)
    Petons!

    ResponderEliminar
  3. Hola Lidia, si però aquest només porta unes gotes que a mi nop m'agrada massa carregat, encara que això va a gustos, un company de classe li possa set gotes :-S...(esta de picant...)

    Petonets.
    Nuria.

    ResponderEliminar
  4. HOla Mercè!!
    Jo soc de les teves amb poc tabasco nomes per donarli un puntet.
    Gracies per la visita, aquesta es casa teva sempre que vulguis.
    Petonets.
    Nuria

    ResponderEliminar