Páginas

16.2.10

SOPA DE POMA ÀCIDA AMB IOGURT GREC.

Per sorpresa meva aquesta recepta a resultat ser guanyadora del concurs de el corte ingles, tot i que habia publicat altres receptes que pel meu entendiment eren molt millors i molt mes elaborades, al final aquesta tan sencilla ès la que m'ha donat la victoria, gràcies a tots els que m'heu fet costat.

Ingredients:

Poma grand Smith.
Magrana.
Aigua.
Sucre.
Iogurt grec.

Preparació:


Fer l'almivar amb l'aigua i el sucre (60% de sucre per un 40% d'aigua), un cop l'almivar sigui fet tallarem la poma i la posarem a dintre (no s'ha de fer ha de quedar tipus crudité) ho triturem tot, reservem i refredem.


A l'ultim moment tallarem uns talls de poma per guarnir.


Desgranem la magrana, i reservem.

(També podem posar dàtils en comptes de la magrana, si fos el cas, un cop nets i sense òs (i abans de posar la poma) ho deixariem macerar en l'almibar una estona.).

Un cop tot preparat i la sopa sigui freda, podem començar a muntar el plat, posem el iogurt amb cura al centre del plat, posem dos o tres talls de poma a sobre del iogurt i escampem la magrana (o els dàtils si fos el cas), posem la sopa pels costats i ja la podem servir.

Que vagi de gust.

2 comentarios:

  1. Mmmmm..... unes postres lleugeres i refrescants, les meves referides... i amb el toc àcid i cruixent de les pomes deu ser una delícia.

    ResponderEliminar
  2. Hola Gemma.
    Abans de res benvinguda sies al meu petit espai
    A part de portar fruita fresca porta calci, desde que el vem fer a clase que ho faig sobint a casa, i al meu marit i a la meva filla els hi encanta...
    El millor, que es molt sencill de fer, per que la veritat es que no tinc gaire traça en les postres , tot i que es el que mes m'agrada de la cuina.

    Gracies per la teva visita.
    Un petonet.
    Nuria

    ResponderEliminar