Páginas

8.2.10

PINYA AMB CREMA CREMADA.

Ingredients:


Pinya.
24g. Maicena.
3 Rovells.
375ml. Llet.
75g. Sucre.
Ralladura de taronja.


Preparació:


Buidar la pinya sense trencar-la i reservar uns trossos de pinya (tallats)

Barrejar la Maicena amb els rovells d'ou de manera uniforme.

Aromatitzar la llet amb la ratlladura de taronja i el sucre, portar-ho a ebullició i retirar.

Barrejar amb cura la llet amb la barreja del ous, barrejarem també els talls de pinya i posarem tota la mescla dintre de la pinya (La que havíem buidat), refredem a la nevera, quan sigui freda, just abans de servir li posem sucre per sobre i la cremem.

3 comentarios:

  1. Hola, jo alguna vegada havia fet aquesta pinya però en una versió una mica diferent. Farcida de fruites tropicals y gelat y tot tapat amb merengue gratinat, molt bó també.

    Petons!
    Ana de: 5 sentidos en la cocina

    ResponderEliminar
  2. Mmmmm...! Quina bona idea, mai se m'hagues passat pel cap, ha d'estar boníssim, la próxima ho faré així, però tambè amb crema?
    La veritat, en realitat vaig fer la crema per fer un mil fulls de crema i xocolata, però vaig posar la crema en la màniga per que em quedés millor (sempre ho faig amb una cullera amb molta cura) i al emplatar la crema va perdre part del cos i vaig cambiar de idea :P (Però això es un secret...shhhh)jijiji , tot i que el que més m'agrada son les postres he de reconèixer que es el que mes poca traça tinc per fer...jejeje.

    Gracies per la visita.
    Petonets.

    ResponderEliminar
  3. Jejeje tranquila que aquest secret queda entre nosaltres dues ;) La veritat que al blog no la tinc publicada. La vaig fer un parell de Caps d'Any però com que encara no tenia ni pensaments de fer un blog no tinc fotos ni res. Quan la torni a fer ja la publicaré. Jo no li posava crema, només el gelat y el merengue. Com que després per gratinar el posaba al forn el gelat es desfeia i quedava bonissim.

    Petons!
    Ana de: 5 sentidos en la cocina

    ResponderEliminar